Naše kompletní služby

MUDr. Klára Blahutová Komplexní ošetření chrupu pro děti a dospělé

Soukromá stomatologická ordinace MUDr. Kláry Blahutové nabízí svým pacientům komplexní stomatologické ošetření prováděné za pomoci těch nejmodernějších stomatologických postupů a technologií. Naše služby se zakládají především na bohatých zkušenostech a vysoké míře profesionality našeho personálu, přičemž za všech okolností klademe velký důraz na lidskost, individualitu a vysokou kvalitu použitých materiálů.

Naše ordinace poskytuje následující služby:

• Komplexní ošetření chrupu pro děti a dospělé
    Preventivně léčebnou stomatologickou péči lze nezávisle na věku pacienta rozdělit do tří hlavních oblastí:A) Primární prevence
    Preventivní stomatologie si klade za cíl zejména předcházet onemocněním chrupu.
    B) Sekundární prevence
    Jestliže i přes primární prevenci dojde k poškození zubu, přichází na řadu prevence sekundární, v jejímž rámci stomatolog diagnostikuje a včasným léčením předchází jeho zhoršení.
    C) Terciární prevence
    Terciární prevence je pak zamezení progresu zubního kazu a snaha o navrácení chrupu do původního stavu.
  • Ošetření v analgosedaciJak to funguje?
    Při ošetření v analgosedaci je cíleně utlumeno pacientovo vnímání bolesti spojené s různým stupněm útlumu vědomí.-Pacient je maximálně uvolněn, nepociťuje strach a nevnímá absolutně žádnou bolest.
    -Zákrok je provázen drobnou ztrátou paměti vztahující se na právě podstoupený zákrok.
    -Tento zákrok je maximálně bezpečný a probíhá bez umělé ventilace a odsávání.
    -K úplnému probrání z analgosedace je zapotřebí necelých 30 minut, po jejichž uplynutí je pacient zcela schopný normální orientace a může odejít domů.

Další služby:

• Implantace zubních výplní